niedziela, 21 października 2012

365*1%

Okej ... to już mój trzeci albo i czwarty blog... drugi a obecnie aktywny... Po co ? Dla czegoś większego co mi chodzi po głowie ... pewien plan zaczyna się krystalizować. Od końca 2011 przyświeca mi pewna idea... ciągłej poprawy, pracy nad sobą... Szlifowanie diamentów to żmudny i długotrwały proces ... nie zrobisz diamentu w kilka chwil... Wymaga to dużego ciśnienia, temperatury i masy czasu ... odbywa się to bardzo po mału - tak samo jak zmiany w nas... Jakoś w trakcie mojej "kariery" w IT trafiłem na szkolenie prowadzone przez Dariusza Dumę... zapadła mi w głowę pewna myśl, której nie jestem w stanie zacytować dokładnie... główny sens był taki "nie chodzi o to aby stawać się lepszym o 10% czy 15% skokowo. Ważne aby codziennie być o 1% lepszym" 365*1% to nie 365% lecz 3741% !!! Ostatnie 2 lata mojego życia to intensywna praca nad sobą... moje noworoczne postanowienie to codziennie coś poprawiać, udoskonalać - po prostu stawać się lepszym człowiekiem... Od kwietnia jest FanPage na Facebooku a od dziś jest blog. Na FP będzie więcej treści - tutaj będą się pojawiały tylko moje artykuły - będę je pisał nieregularnie - w miarę tego co się dzieje w moim życiu i o czym mam potrzebę napisać. Chciałbym co tydzień, lecz na początek zacznę od 1 notki w miesiącu. Zapraszam do lektury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz